menu
 
Matuska Ágnes: A fikció szentsége: a Kill Bill és a reneszánsz bosszúdráma-hagyomány
jegyzetek irodalomjegyzék képek szerző linkek nyomtatás

 

  1. Abel, Lionell: Metatheatre: A New View of Dramatic Form. New York, Hill and Wang, 1963.
  2. Bate, Jonathan: The Performance of Revenge: Titus Andronicus and The Spanish Tragedy. In The Show Within: Dramatic and other Insets. English Renaissance Drama (1550-1642). Szerk. Francois Laroque. Montpelliér, Publicacions de Université Paul Valéry, 1990. 267-84. o.
  3. Brecht, Bertolt: Színházi tanulmányok. Budapest, Magvető, 1969.
  4. David, Eric: KILL WILL: The Rough Magic of Quentin Tarantino
    (http:www.theooze.com/articles/article.cfm?id=1247; 2006. 01. 10.)
  5. Hallet, Charles A. és Elaine S. Hallett: The Revenger’s Madness. A Study of Revenge Tragedy Motifs. Lincoln, University of Nebraska Press, 1980.
  6. Hornby, Richard: Drama, Metadrama and Perception. London, Associated University Presses, 1986.
  7. Kiss Attila: The Semiotics of Revenge. Szeged, Department of English, “József Attila” University, 1995.
  8. Rosencrantz and Guildenstern are Dead (1990, Tom Stoppard)
  9. Shapiro, Michael: Role-Playing, Reflexivity, and Metadrama. In Recent Shakespearean Criticism, Renaissance Drama, 1981. XII. kötet, 145-61. o.
  10. Szenczi Miklós (szerk.): Angol reneszánsz drámák. Budapest, Európa, 1961.
  11. Weimann, Robert: Shakespeare and the Popular Tradition in Theater. Baltimore, Maryland, The Johns Hopkis UP, 1978.

 

 
kezdőlap | cikkek beküldése | hírlevél | szerzői jogok | impresszum