|
Fortuna. John Lydgate, The hystorye sege and dystruccyon of Troy, London, 1513. |
|
|
Robert Doisneau: Un regard oblique, 1948. |
|
|
"a szkopofilikus késztetés a kukucskáló látványszerzésből nyer élvezetet " |
|
|
"Kiteshvara a klasszikussá vált magyar film felhasználásával és dekonstrukciójával vélte lehetségesnek a leglátványosabban bemutatni a varrat különféle működéseit. " |
|
|
" A másik felettes pozíció a sárkány maga " |
|
|
"egyik lehetséges metaperspektíva a film legelején felemelt pisztoly" |
|
|
"a Ranódy film fő emblémája, a sárkány" |
|
|
"a felettes Novák" |
|
|
"az elbukott Novák" |
|
|
"a negatív, fenyegető pisztoly-tekintet" |
|
|
"együtt bukunk Novákkal, akinek szarkasztikus módon már csak az iskola folyosóján végigsétáló szellemét jelképezheti az a kameratekintet, amelyet a film legvégül felkínál" |
|